SKLADEM V ESHOPU- můžete mít už zítra
SKLADEM V ESHOPU- můžete mít už zítra
Dětské funkční tričko Kilpi WILLIE-J je vyrobeno ze strečového, rychleschnoucího, antibakteriálního a prodyšného materiálu OPTI-DRY. Tričko má dlouhý rukáv, vyšší stojáček s ochranou brady, krátký zip u krku, meshovou ventilaci v oblasti boků a vnitřní strany rukávů, rubová strana je jemně počesaná. Díky strečovému materiálu s Vámi bude tričko skvěle spolupracovat, nebrání v pohybu. Tento model spadá do kategorie CROSS COUNTRY, tričko vhodné na běžecké lyžování, běh.
Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář.
Jak můžete vyměnit zakoupené zboží? Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu. Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
Pokud to máte na naše prodejny daleko a nemůžete využít bezplatného vrácení, tak vyzkoušejte novou službu Zásilkovny. Ta nabízí při výměně, vrácení či reklamaci zaslat zpětnou zásilku pouze za 47 Kč. Stačí přijít na pobočku Zásilkovny a říct náš unikátní kód: 95327497 Obsluha na pobočce Vám vytiskne a nalepí štítek s naší zpětnou adresou. Na pobočce je podání zdarma, ale služba zpětná zásilka je zpoplatněna částkou 47 Kč, kterou zákazníkovi bude účtovat náš e-shop. Více informací o Zásilkovně najdete zde: ZOBRAZIT
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu: Kilpi store a Regatta shop Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA |
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Veškeré náklady spojené s dopravou nese v případě výměny kupující.
Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU
Pro urychlení Vašeho odstoupení nám prosím k odesílanému zboží přiložte vzorový formulář.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
|
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. |
||
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář. | ||
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. (Dle zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdraví je nutné věci k další manipulaci předkládat vždy čisté). Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu: Kilpi store a Regatta shop Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail. V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Pokud to máte na naše prodejny daleko a nemůžete využít bezplatného vrácení, tak vyzkoušejte novou službu Zásilkovny. Ta nabízí při výměně, vrácení či reklamaci zaslat zpětnou zásilku pouze za 47 Kč. Stačí přijít na pobočku Zásilkovny a říct náš unikátní kód: 95327497 Obsluha na pobočce Vám vytiskne a nalepí štítek s naší zpětnou adresou. Na pobočce je podání zdarma, ale služba zpětná zásilka je zpoplatněna částkou 47 Kč, kterou zákazníkovi bude účtovat náš e-shop. Více informací o Zásilkovně najdete zde: ZOBRAZIT
Formulář na reklamaci zboží si můžete stáhnout zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
|
Informace k expedici:
ČESKÁ REPUBLIKA
Při objednávce nad 999 Kč je doprava ZDARMA službou "Česká pošta - balík do balíkovny".
Při objednávce nad 1999 Kč je doprava ZDARMA službou "GLS, Česká Pošta - balík do ruky a Zásilkovna".
Možnosti dopravy | |
Česká pošta - balík do balíkovny | 49 Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 99 Kč |
Přepravní společnost GLS | 99 Kč |
GLS ParcelShop | 69 Kč |
Zásilkovna - doručení na adresu | 99 Kč |
Zásilkovna - výdejní místa | 69 Kč |
Osobní odběr - prodejna Vrchlabí | 0 Kč |
Možnosti platby | |
Online platba kartou | 0 Kč |
Bankovním převodem (GoPay) | 0 Kč |
Apple Pay | 0 Kč |
Google Pay | 0 Kč |
Platba předem (příkazem) | 0 Kč |
Dobírkou při převzetí | 49 Kč |
Kartou na prodejně | 0 Kč |
Hotově na prodejně | 0 Kč |
Svým souhlasem zajistíte, že si náš web bude pamatovat, co máte v košíku, doporučí produkty dle Vašeho výběru, a zapamatuje si Vaše přihlášení, takže se nemusíte přihlašovat pokaždé, když náš e-shop navštívíte. Cookies jsou malé soubory, které se dočasně ukládají ve Vašem prohlížeči - souhlasem se zpracováním souborů cookies nám pomůžete zlepšovat náš web.