Chcete jako první vědět o novinkách a akcích?
Přihlaste se k odběru.
Aktuálně
19. 1. 2017
Pololetní vysvědčení se nám pomalu blíží, tak se n...
12. 1. 2017
Nastal ideální čas vyrazit na hory! Využijte možno...
31. 12. 2016
Děkujeme Vám za Vaši přízeň v roce 2016 a přejeme...
starší aktuality

Kontakt

emailový kontakt
telefonní kontakt
Doprava zdarma

 


 

 

 


 

GoPay

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce - České pošty, zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách). 

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Adresa pro zasílání reklamací :

         Kilpi store a Regatta shop,
         IT Centrum - 1. patro,
         Krkonošská 16,
         54301 Vrchlabí

 

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.