Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce - České pošty, zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách). 

            
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář    

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

 

Prosíme o zaslání reklamace na prodejnu, ze které Vám bylo zboží odesláno*:

PRODEJNA VRCHLABÍ

 

PRODEJNA TRUTNOV

Kilpi store a Regatta shop   Kilpi store a Regatta shop
IT Centrum - 1. patro   Bulharská 65
Krkonošská 16   54101 Trutnov
54301 Vrchlabí    
*Na přiloženém parogonu naleznete ve spodní části informaci, ze které prodejny byl balíček odeslán.

 

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.