Výměna zboží
Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář.
Jak můžete vyměnit zakoupené zboží? Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu. Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
Pokud to máte na naše prodejny daleko a nemůžete využít bezplatného vrácení, tak vyzkoušejte novou službu Zásilkovny. Ta nabízí při výměně, vrácení či reklamaci zaslat zpětnou zásilku pouze za 47 Kč. Stačí přijít na pobočku Zásilkovny a říct náš unikátní kód: 95327497 Obsluha na pobočce Vám vytiskne a nalepí štítek s naší zpětnou adresou. Na pobočce je podání zdarma, ale služba zpětná zásilka je zpoplatněna částkou 47 Kč, kterou zákazníkovi bude účtovat náš e-shop. Více informací o Zásilkovně najdete zde: ZOBRAZIT
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu: Kilpi store a Regatta shop Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA |
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Veškeré náklady spojené s dopravou nese v případě výměny kupující.
Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU