![]() |
V rámci zlepšování služeb pro naše zákazníky jsme pro Vás nově spustili službu Zásilkovna.cz, která Vám nabízí pohodlné a levné doručení zboží na nejširší síť výdejních míst v Česku a na Slovensku.
Proč využít k doručení Zásilkovnu?
- +8500 výdejních míst
- Doručení na pobočku za 69 Kč
- Dobírka pouze za 49 Kč
- Při objednávce nad 1999 Kč DOPRAVA ZDARMA
- Vždy víte, kde váš balíček je. Na možnost vyzvednutí upozorníme bezplatnou SMS.
- Zapomeňte na zbytečné papírování. Proč ukazovat občanku, když k vyzvednutí potřebujete heslo ze SMS? Pro balíček si pošlete kohokoli, komu věříte.
- Zpětná zásilka pouze za 47 Kč
Výhody výdejního místa:
- Provozuje nejvíce výdejních míst v Česku a na Slovensku.
- V ČR je dokonce ve všech městech nad 1 500 obyvatel.
- Vyberte si místo, kde si zásilku vyzvednete například cestou z práce.
Levné doručení:
- Balíček Vám doručí za pouhých 69 Kč.
- Pokud chcete zboží zaplatit až při převzetí, tak za dobírku zaplatíte 49 Kč
- Platba předem a online platbení kartou je zcela ZDARMA
- Při nákupu nad 1999 Kč máte dopravu zcela ZDARMA.
Zpětná zásilka:
- Pokud jste si objednali zboží pomocí služby Zásilkovna, tak máte možnost zboží i snadno poslat zpět.
- Stačí přijít na pobočku Zásilkovny a říct náš unikátní kód: 95327497
- Obsluha na pobočce Vám vytiskne a nalepí štítek s naší zpětnou adresou a odešle nám balíček.
- Na pobočce je podání zdarma, ale služba zpětná zásilka je zpoplatněna částkou 47 Kč, kterou zákazníkovi bude účtovat náš e-shop.
- V případě vrácení zboží: Odečteme částku 47 Kč z částky, kterou Vám vracíme na účet.
- V případě výměny zboží: Pokud budete mít přeplatek, tak vám odečteme náklady spojené s dopravou (zpětná zásilka a znovu zaslání) a zbytek peněz Vám vrátíme na účet. V případě nedoplatku Vás vyzveme k úhradě částky na náš účet případně po domluvě můžeme zboží odeslat na dobírku.
- V případě reklamace: Pokud je reklamace oprávněná, tak náklady na dopravu hradí e-shop. V případě zamítnutí reklamace Vám zboží odešleme zpět na dobírku, která bude obsahovat náklady spojené s dopravou.
V případě odesílání "ZPĚTNÉ ZÁSILKY" si prosím uchovejte štítek z pobočky, který Vám poslouží pro případné sledování či reklamaci ztracené zásilky.
Tak pojďte vyzkoušet ZÁSILKOVNU ještě dnes.